2011. július 9., szombat

4748

Nos az utolsó itt bejegyzett... bejegyzésem óta történt egy s más. Igazából nem tudom, hogy ide miért is írok még. Életjel. Tudod... Nehogy aggódj vagy ilyesmi.
Jól vagyok. Sőt! Kifejezetten remekül! Mondjuk persze annyiban lehetne jobb, hogy Dóri... Tegnap írtak. Ihihi! Örültem neki nagyon. Már tudom, hogy hova írjak levelet :D Annyi, de annyi minden van amit el akarok neki újságolni! Hogy az hihetetlen! Az a baj, hogy nem hiszem, hogy beleférne egyetlen levélbe! Azért megpróbálom... és feladom... és válaszol... és alig várom!

Mostanában megállapíthattuk, hogy 10 oldalú dobókockát vásárolni nem is olyan egyszerű, mint ahogy mi azt hittük. Sőt! Kifejezetten nehéz, de azért csak sikerült!
Már tudom milyen érzés ha Norbert megjelenik előttem talpig VILÁGOSBAN! Azért nem írom, hogy fehér, mert ' a nadrágom kék volt' :D
Megtanultuk, hogy olyannak kell lenni, mint a panda.... mert a pandák feketék, fehérek és ázsiaiak!
Ohh és azt se felejtsük el, hogy Rambová operáltatom magam :'D Mert az jó. Vagyis nem, de ha Norbi átoperáltatja magát rám... akkor én nem akarok magammal járni XD Frusztrálna :'D Mondjuk van amit kipróbálnánk... ugye skacok?! :"D Szóval ezért én átoperáltatom magam Rambóvá XD Mert Rambó mindig győz! Azon gondolkoztam... hogy mi lenne, ha Rambo-t és Chuck Norrist összeeresztenénk? Vagy Rambót és Bruce Willist?! Na? o.O
Bátyámnak köszönhetően tudom, hogy olyan kicsi helyet foglalok alvás közben, hogy elég lenne ennek a célnak egy polc :'D
Már tudom mi az a toki pona, és ugyan el-elmaradozva, de tanulom is :'D
Újra rádöbbentem, hogy mennyire fontosak számomra a fényképek, a kézzel fogható 'bizonyítékai' néhány jelenetnek, amikbe ez által pillanatok alatt vissza tudok repülni ^^ Köszönöm Meli ezt a sok csodás élményt :D
Arra is rájöttem, hogy fel tud húzni még az is akit a legjobban szeretek. Igaz. Röpke 20percre, de sikerült. Viszont nem haragszom rá. Nem is tudnék és nem is akarnék.
Megállapítottuk, hogy a barátok röpke 1 hetes távolléte néha felér egy hónapnyi "mégmindignemláttam'-mal.
Ohh! Meg ne feledkezzünk A Viskó című könyvről amit most ahol lehet reklámozok! Hihetetlenül tetszett és bár nem szeretem a 'kedvenc' megjelölést ez a könyv kiérdemelte ezt a címet még nálam is! Ajánlom figyelmedbe! Ha egy jót akarsz olvasni, ami humoros, megdöbbentő, megrázó, könnyes és mégis csodálatos... akkor... íme egy lehetőség!
S természetesen azt se felejtsük el, hogy ím a felismerés, hogy mennyire kedvelem ezt a két embert. Mondjuk az egyikük nem is volt kérdés, durva lett volna ha nem... viszont a másikuk. Köszönöm, hogy ezen a héten lehetőséget kaptam ismerni :) Tudom, hogy ez csak tovább fog épülni ^^
A megbocsátás nem felejtést jelent, Mack.
Azt jelenti, hogy elengedjük a másik ember torkát.
/ részlet: A Viskó /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése