2011. április 23., szombat

legyenvalamiitt xD

Azt hiszi győzött XD Ez akkora királyság. Rádöbbentem, és úgy el kezdtem visítani! XD Igen, nyertéééé' nem blogolok X"D Nem "mocskolódom" és nem mondom ki az igazságot :'D Szerintetek. Waahahahahaaa! Komolyan fetrengek :')

Könyv. Kegyetlen jó!

Alig várom 30-át! S mire vagyok a legjobban ráizgulva? Na mire? Hmm... Gondolkozz csak el. Kik lesznek ott, mik lesznek ott.... Igen jól sejted, mond ki! Ez az! mond ki! TWISTEEEER! :'D Mégis mit hittél te perverz?! Rég játszottam mókás lesz XD

Járkál bennem az ideg. Nem, nem mondom le. Nem szabad. Tartották értem a hátuk. Jónak kell lennem... megígértem. Fú, de nehéz lesz! Ha nem érnek oda időben én valakinek eltöröm az orrát. Vagy nem. Kiderül. Jó leszek, jó leszek :'D

Jööööööön! Ez az impotens nőszemély jööön! :D Whaaa de hiányolom már! Wii!



hülyéké az univerzum bazeg :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése